fredag 23 januari 2009

Ursäkta min bitterhet.

Var lite väl Bitter igår kanske.
Idag sydd ejag fast blixtlåsen på blus
en på nytt då dne blivit snurrad, de belv super. Sprättade även upp fållarna men palla inte göra ngt åt de.

Börjad eistället på mönstret till shortsen, hann klippa ut toallien och sy vecken smart stödstickning på ena sidan sen fick jag rusa till tåget. Men toallie delarna fick följa med hem och efter mkt svordommar (innombords) och exprimenterande fick jag rätt på slagen. Dock först efter att ah sytt ihop byxorna ut och in och bak och fram

Ett bra tips, sy Inte på fastande mage.

Slut resultatet blev i i alla fall, Lovely! Kan kanppt vänta med att få klippa ut de i riktigt tyg och dona.





NorpaMammas Kamera och tog 2 Bilder


Shorts Toallie, ser kanske inte mycket ut för världen nu.
Men gud så snyggt de kommer bli!

Vecken på fickan. Kankse inte ser mkt ut för världen,
Men jag tycker att, it's all in the details honey!


Har även börjat kirra datum med modellerna.

Rebecca ska plåtas under en hel dag den 15 Feb.
Susie's ena plåtning (balklänningen) ska äga rum den 8 feb vid Ribbanskallbadhus i Malmö. Komemr bli skit coolt med Vattnet, Klänninge, Fjädrarna och Den byggnanden. Åh, jag är sanna min ord ett geni!


Och appropå fjädrar var jag och Johan iväg och handlade hängent ill örhängena på Pyssel och Dekor nu är nästa problem how to fästa dom påfågelfjädarna i hängen alltså. Tänkte kila in på pandurohobby när jag ändå är i stan imonn. Skulle gjortd e i eftermiddags i lund, mend e för en gång skull så lyckades jag tima bussarna helt bra och kände mest för komma hem.

Också en bra grej till, Anna Min lilla cirkusprinessa svarde på mitt mess sen ajg fick hennes numemr av Måns. Hon verkar Positiv så jags ka ringa henne imonn. och isf blir de måtttagning på Tisdag. också boka in en plåtning med henne. Hoppas på den 7 Feb så saker blir lite ihop klumpade.

Mailade även en gamal bekant för höra om hon kan tänka sig ställa upp på rock shootet.

Och JA! Maggan jag ska skriva klart planeringen i Helgen!
Ska ändra i min frågeställning då de defenitivt blir en fotobok nu, förhoppningsvis även med skisser, dator baserade då. Likande finns ju med i tidigare poster här i Bloggen.

1 kommentar:

Linnéa sa...

tack för ett jättebra tips! längtar så till sommaren när man kan hitta massa sånna klänningar till bra priser. och du hade helt rätt, precis min smak..:) lova att hälsa när jag kommer in och handlar! :)