torsdag 22 januari 2009

Inte ens när man måste är de visst lätt att blogga. De har varit en Usel vecka, förutom att påfågelfjädrarna har kommit, eller rättare sagt Laila har vart och köpt dom. Känns som jag ligger efter med Allt fast jag jobbar så mkt jag kan. Känns dock lite som att saker Vill motarbeta mig.
De vita strech fodret är slut = jag kan inte sy färdigt enhörningsklänningen.
Anna som Cirkusprinsessan heter var sjuk Såklart = jag kan inte bestämma ngt med henne. Dvs jag vet inte om hon vill vara med ens.
Blusen jag försöker sy är mest bara dum och ful.
Har inte fått tag på ,ifs inte försökt heller men, Daniel så jag vet inte när jag ska boka plåtningar. Saknar fortfarande en modell.


Har inte skrivit ngt alls på rapporten... how to do? Jag fatar 0.Planeringen är inte heller klar eftersom jag inte fattade 2 frågor och Maggan skulle hjälpa mig med dom.

Beställt hattflor? Jag? nhääee.
Kontentan av de hela jag känner mig usel och saker går om än möjligt sämmre än innan.
Hoppas faktikst på G som de är nu.

Inga kommentarer: