onsdag 18 mars 2009


Ha! Jag tänker Blogga ändå. Fast ingen läser.

De går braaa nu *nynnar på en sjukt dålig "rapplåt"*
Men jo faktikst efter lite PMS sammanbrott igår gick de bättre idag, kändes lite som saker och ting tänkte att nhyäe fan, nu ska vi vara snela.

Alla utom mina bitchiga klasskamrater som för min del gärna får knulla sig själva i röven med en kaktus, det finns undantag. Tack för du Finns och orkar med mig och min dåliga humor Cicci.

I alal fall, Klänningen blev klar efter att vart arg på den och Maggan för att hennes magic tutch inte funkade för en gångs skull så tåcklade jag fast dragkedjan, och hör och häpna de funka, skarven stämmer på MILLIMETERN. Love it.

Började iaf dagen med att sprätta alla 6 stickningar på bakstycket av jackan samt sprätta loss oket bara för att sy 6 nya stickningar och sy fast oket igen. Insåg attd e vart värt tidenf ör annars skulle jag gå runt coh störa mig på de för alltid. (Stickningarna vart 2 mm fel och satt på fel sida... känner att detta skall illustreras med en paint bild)

Känner lite att de guld stjärna till den som ser skillnaden, detta la jag alltså ner en timme på att ändra.
Hm.. misstänker dock att skillanden syns mer på jackan.



Sen flöt de på, Jag fick fast ärmarna, varav de blev en true HOLY moment på den första. Visst det är viktigt att sömmarna stämmer där dom korsar varandra men de brukar alltid slå på 1 mm eller så när jag syr, jag nålade fast den hyffsat nogrant iaf och när jag kikar på det färdiga resultatet, Åhhhh sömnads orgasm dom kunde inte suttit mer mittförvarandra än såhär.

Tyvärr har jag ingen bild men de bli kempe snyggt, sen har jag fått fast lite mudd med i nedankanten så de börjar likan en riktig jacka.. en riktigt snygg riktig jacka. Jag vill förutom att sy en kjol i fodret så ligga med det...

Men seriöst en riktigt tajt kort kjol i zebra satin också en grov öppningsbar blixtlås, jag gillart!

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Jag läser. Men du uppdaterar inte så ofta. Gör det! :) Så gör du mig glad.