måndag 19 januari 2009

De rullar på.

Farligt de här med bärbar dator, siter just nu i sängen och skriver och känner mig som värsta blondin bellan.

Hur somnhelst. Har ått både Rebeccas och Ellens mått, hallelulja.
Var på stoffochstil i helgen och införskaffade tyg tiill blusen samt tyg till ärmarna på Cirkuslivet.
Maggan hade tydligen Ringt Ah vad de nu heter som hade tyget til leggingsen idag så då får jag väl se ett förra veckans missons som avklarat.
Förutom att jag ska in en vända i tygförrådetoch hita foer samt ylletyg.

Gjorde mönster samt sydde en toallie till Rebeccas blus idag. Om man går efter henens bystvidd samt midje mått är hon en väldigt perfekt 36:a Blev kanks einte så bra med finesser vad de gäller insitt och likande men jag får hoppas västen döljer de. Annras får man ta åt fula knep som nålar vid plåtningen.

Annars gick väl konstruktionen bra, la 3 pytte små veck på ärmen mest som söt detalj och dom blev bra. Men fick korta av ärmen massor. Tänkte fel vad de dällde hur dne skulle vara skuren och ringade lsikom dne neråt istället för uppåt. Får göra en fin bild imonn.

Hann iaf klippa ut alla delar också så imorgon ska de sys.

Är även ett steg närmare ebställning av hattflor, också satt jag på tåget och sprätta på dne evinnerliga enhörningsklänningen.

Imonn är de öte med Cirkus Tjejen, jag är Nervös!
Och appropå modeller tror jag att jag kommit på en gamal bekant ajg kan få att ställa upp på rockband shootet.

Over and Out
.

Inga kommentarer: