onsdag 1 april 2009

Mönster!

Sådär nu fattas de bara 1 ända fjuttigt mönster så är alal mönstren till min kollektion klara.
Borde förmodligen börja på 4:dels skalorna redan nu (alla mönster vi gör ska vi sedan göra i fjärdedels skala med hjälp av pytte små mallar och en special linjal) efetrsom de så jävla jobbigt att komma ihg alal jävla förändringar. Isf har jag inte gjort skit mycket förändringar och de najs.

Har dock fortfarand einte gjort klart fjärdedels skalan på min jacka och klänning och Där har vi mycket förändringar.
Phö.

Nåja, har ju repeterat mönstert nu när jag gjorde min långklänning så de kommer väl gå de också.
Om Jag inte ska slava (nhäe, skojjar bara i Like it!) för New Yorker under påsken ska minnsan hela lovet ägnas åt klänning och 4:dels skalor. Dessutom ska min älskling (shiiit vad gay, jävla blondin bella influenser). Dessutom ska min karl iväg till sin hembygd så jag har lägenheten för mig själv, hähä... Jävligt party jag och mina 4:dels skalor ska ha.

Imonn ska jag förhoppningsvis börja sy på min kollektion.
Föresten har jag ett moln på min himmel, jag vill ha ett mönster till en tight fit jeansjacka. Nån?
Annars är alla mönster klara, i värsta fall får jag väl göra de själv, pust.

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Åh, jag vill också kunna göra mönster. Ska bli spännande att se vad du får ihop!