måndag 30 mars 2009

Väldigt mycket skitsnack.

Jag har 1 Läsare

"woa sa... Jag läser. Men du uppdaterar inte så ofta. Gör det! :) Så gör du mig glad."

Åh, nu blev jag helt varm i hjärtat och tänker tillochmed anstränga mig för att stava rätt. Den ni (du...)!

Är helt klar med jackan, nu. Den blev skit snygg! Till och med Maggan verkade lite impad.

Klänningen håller fortfarande på att krångla lite, ska fästa fodret förhand men de kändes mer prioriterat att fortsätta min mönstren till kollektionen så de har jag gjort idag.

Sen stannade jag kvar och gjorde mönstret till min balklänning och klippte ut foder.

Lämnade dock allting i ett jävla kaos (till och med jag erkänner att de kaos... då är de illa)



Eftersom jag var tids optimist som vanligt och jag lovat Puffe att komma hem så vi kunde gå på IKEA. Egentligen var de nog mest ajg som ville dit. Men vi handla iaf röda grejer till badrummet (Markus vill påstå att de han som kom med den idén, m. Troligt.) Handdukar, matta, dusch draperi och två sjukt viktiga saker Tandborstmugg som egentligen var ett pennställ sen fick Markus en sjukt fin dassborste (röd) á 6 kr av mig. Sjukt_Generös_Flickvän_88.



Nu hamna jag långt ifrån ämnet som vanligt men jag har en poäng (som vanligt) och de var de att vi äntligen köpte tyg till soffan. Blev IKEA Stockholm BLAD som vart tänkt från början. Nu har jag dessvärre köpt svart blixtlås från skolan (2,5 meter!) Men de kommer nog inte göra så mycket eftersom dom ändå inte ska synas. Snylta även till mig mönster papper av Catarina idag så om jag orkar ska jag ta tag i de projektet imorgon! Och där tog allt nästan intressant jag hade att skriva slut. Om jag haft en Kamera (vilket jag inte har) skulle jag tagit några snitsiga bilder, nu får ni nöja er med en bild på tidigare nämnt tyg.

Här skulle ju vart en bild men laddauppbild funktionen verkar ha gått och lagt sig.


Nu är ju tyget grått och inte blått som de ser ut här (Man tycker ju IKEA borde ha råd att fixa vettiga bilder?). Insåg nyss att Bruden på IKEAs tygavdelning lura oss, jag fråga om tyget fanns i svart.


-Nej men de finns i gått

- Ah tack, de är de som ligger där eller

- Ja precis!



Jäkligt märkligt då att de finns i svart på hemsidan, där det dessutom står att de ska finnas i Lager i Malmö?!

Nåja nu har vi 6,5 meter gått tyg. Jag tror nästan de är snyggare dessutom. Eftersom de inte finns några andra svarta grejer här men en jävla massa grått. Dessutom är väggen grågrön.

Nu Sova.

Inga kommentarer: